dijous, 25 de maig del 2017

Dolços Indrets (Projecte final)

El projecte final de l'assignatura són els dolços indrets. Aquest projecte consisteix en dibuixar tres llocs, objectes, persones, etc., que em donin una sensació de tranquil·litat, relaxaciò, és a dir, que quan estic allà pugui estar en un ambient tranquil, fora pressió o estrés.

Els meus dolços indrets són tres llocs amb vistes a la mar, tres platges per ser més concrets, a les quals he estat en qualque moment de la meva vida. He triat tres platjes perquè el mar és un dels llocs que més tranquil·litat amb dóna. Pot ser això sigui perquè diuen que el blau és el color d'aquesta sensació, la tranquil·litat, però, a més és el meu color preferit. Això també pot ser que sigui pel motiu que jo som una persona bastant nerviosa en el sentit de que m'estrés fàcilment i em pos nirviosa molt aviat, d'aquesta manera, amb el color blau, em don la tranquil·litat que per jo sola no puc aconseguir.

El primer dolç indret és una platja de Formentera, la platja Blue Bar. La foto és de quan hi vaig anar de viatge fa un parell d'anys amb tota la meva família. A més de ser un vitge de tranquil·litat, ja que ens passàvem el dia de platja en platja, també va ser un viatge divertit i de desconnexió total.





El segon dolç indret és la platja de Cala Llombards, a Mallorca. A aquesta platja hi anava cada dia a l'estiu durant un mes. Per això, he triat aquesta platja com a dolç indret, perquè hem recorda a quan era petita, que estava més tranquila perquè no tenia tantes preocupacions, i vivia més el moment en lloc de pensar tan en el demà i en el futur que m'esperava.




Per últim, el tercer dolç indret és la Badia de Palma vista des del bar El Varadero. Aquest bar m'agrada molt perquè és un lloc al que vaig amb els meus pares i estem allà fent una coca-cola o un café i xerrant una mica de tot, del que faré durant la carrera, del que no, de la família, etc. Per a jo, aquest és un moment de pau i tranquil·litat perquè estic fora de casa fora haver d'estudiar i fer treballs, i per tant puc desconnectar de les meves obligacions.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada